Snabb möte

Ja detta möte gick allt fort.Skulle vara där klockan tio, fem minuter senare var vi klara. Ha ha känndes nästan onödigt att gå dit! Men fick lite förklarat och fick klartecken på att jag är på rätt spår så bara att fortsätta. Fick även mera beröm för mina literatur uppsatser. Han sa att jag måste ha slitit med dem, vilket jag inte gjorde men gick ju bra ändå. Han sa också att han nu förväntar sig något extra på denna uppsats, fast det var med glimten i ögat! Men känner mig rätt nöjd. Hittade en artikel till med samt 2 böcker som kanske kan vara till hjälp så ska sätta mig med det nu en sväng. Bilen rycker för övrigt fortfarande. Om man ändå kände någon som kunde fixa den utan att den behöver bogseras till degerfors hade det varit trevligt men nope. Får dra hem den i alla fall då...attans Spike ska ju till doktorn på måndag med. Fast Baby är ju iof ledig så då är det inga problem. Bra tur det!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback