Vad är det för fel på det "manliga" könet?

Blev lite utgång igår i alla fall och vi träffade sådana idioter ute! Började med någon som stötte på oss i kön när vi gick från korriander. När vi kom till kön till ankan var det en annan kille som var alldeles för på. Inne på dansgolvet var det en kille som såg ut att vara 18 som dansade alldeles för nära och stank spyor. Han blev sen sur på Essa för att hon höll på med sen mobil och puttade till henne. Då blev jag arg men istället för att slå han rakt i ansiktet så slog jag av honom kepsen. Han blev skit sne och skulle tjafsa med mig men jag ignoreraa han. Sen kom en annan kille och la armen om mig som om jag skulle vara intresserad! Essa börja skratta åt min blick så han vart sne han med. Å det bara fortsatte! När vi skulle gå ut stog ett par gubbar, verkligen gubbar! I dörren och frågade om vi skulle gå nu, nu när kalle kommer! Jaha som om vi skulle vara intresserade??? Vi gick till korvkön och snackade om allt detta då en annan "gubbe" lade sig i vår disskusion och talade om för Essa att hon var ju inte mer än 18. Han hade verkligen inget innanför pannbenet! Fy fan alltså, vad är det för fel på er??? Tror ni verkligen att ni är Guds gåva till kvinnorna? Kan tala om att så är inte fallet. Alla ni idioter vi träffade igår, det är erat fel att trevliga killar aldrig lyckas!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback