Desperate Housewives...och övrigt..

Så grymt bra! Idag hade en av de bästa serierna säsongs åremiänr. Super bra avsnitt, kan knappt vänta till nästa vecka. Att Gilmore Girls började förra veckan är ju hur bra som helst det med plus att imorgon kommer Top model starta igen. Hur bra som helst ju...glad också för att jag fattade tree diagram och rewrite rules grejen i lingvistiken nu. Går framåt. Pojken är nog sur igen däremot, han tjatar som fan om hur vi ska fira våran ett års dag. Jag vill inte alls. Vaddå fira? Att jag har orkat så länge? Vet fortfarande inte om jag vill ha förhållande. Lutar väl mera mot att jag inte vill det men är inte så lätt...jag tycker om honom men jag kanske inte älskar honom. Tycker om honom som vän men kanske inte mer. Just nu vill jag inte umgås och vill inte att ha rör mig eller tjatar om ett års dag (som för övrig inte är innan 16 mars!!!) vill att han ska sluta tjata. Vet att han kommer bryta ihop och inte klara det med om det skulle ta slut. Jag föreslog en paus i helgen men det ville han inte veta av alls. Vi säger att vi behöver prata men skjuter på det hela tiden. Jag vill inte prata, vill inget alls just nu förutom att plugga och hämta min kisse. En vän vill jag ska komma till Gbg med, vill gärna men han hade nog inte gillat det direkt. Sa häromdagen att jag kanske skulle ner och då sa han vad bra då kan jag åka med och bo hos Jörgen. Bara nej ska du med så kan det ju kvitta typ. Ska han med så han kan hålla koll på mig då eller? Jag lät han åka till arvika festivalen själv. ÅÅÅÅhhhhh vad jobbigt all ska vara då....trode allt var bra nu men det är inte det, jag vill inte riktigt...

/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Men nu är den ännu finare!!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback