Feeling.....something...

Känner mig konstig på nått vis. Vilse, rörigt.....saknar göteborg, ett av de få ställena jag känt mig hemma i. Saknar Usa, önskar att jag inte gett upp så lätt. Sådär i efterhand....saknar något men vet inte vad. Är inga datum i närheten nu? Annars brukar det vara förklaring till mina konstiga känslor. Känsliga datum nära. Men är 10 maj och det är det inte nu. Allt är så rörigt med pojken med. När jag tycker mig känna att det känns bättre så kommer jag på att det är inte det. Han är fortfarande osäker på mig och blir då tjurig och det blir bara jobbigt. Vet att jag nackar när saker och ting blir för seriöst. Trode jag kommit över mina relations problem, men mitt ex skickade nog tillbaka mig i utvecklingen ett par steg på den fronten. Att upptäcka att personen du tycker om är psykopat och inte skulle tveka att slå ihjäl dig fick mig att backa. Att han sen trakasserade mig i ett halvår efter att jag lämnat han gjorde inte saken bättre. Tror inte jag är rädd längre men vet inte.....tänker lite på Johnny ibland med...."det finns bara två tjejer i mitt liv som jag älskar och vill ha, den ena är du och den andra min flickvän Jessica". Den relationen tog hårt på mig för jag gillade verkligen honom. Men gick inte med på att vara ett andrahands val. Var typ det jag sa när han ringde nått år senare och ville ha mig. Stort nej. Andra komplicerade förhållanden då? Har haft väldigt bra men gav dem inte en chans. Gillade mina andra relationer bättre, vänner man kan hångla med på fyllan och kolla på film med utan att det betyder nått. Bara någon att utnyttja om det behävdes, på lika vilkor. Hur körd är man inte egentligen om man tänker på alla dessa knepiga "förhållandena". Nej dags att sluta analysera....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback