Fredag!

Så då var det fredag. Tentan imorse kändes väldigt bra faktiskt så hoppas att jag har klarat den. Lille bror ringde för en stund sen och sa att han skulle packa och åka sen. Farmor och farfar hade fått reda på att han skulle hit och de kunde inte tänka sig att låta han ta bussen utan skjutsar honom. Bara hallå han fyller 18 i år och tagit tåg själv till mig i Götebrog när jag bode där liksom. Han kan nog ta bussen hit! Men men vi skulle få pengar så klagar inte. Är hungrig som fan nu men antar att han kanske inte ätit heller så väntar på han så han med kna få mat. Tror vi kanske drar in till stan en sväng sen när han är här. Vi ska på bio sen ikväll men det blir runt 21.00 så får ju hitta på något fram till dess liksom. Filmerna jag hoppats skulle hinna komma har inte gjort det så vi får titta på något annat. Är ju melodifestival imorgon med så får köpa popcorn och chips och kolla på det kanske! Nej bäst att plocka undan sista grejerna innan han är här!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback