Hmm....

Håller på att laga mat nu, klyfpotatis i ugnen, hemmagjorda naturligtvis. Vet inte om jag törs öppna ugnen bara för steker man med olja så brukar brandlarmet tjuta som fan när man öppnar ugnen. Det är ett minus med liten lägenhet. Var inget Desperate housewives idag men är ok för är ju House på 4:an så jag klarar mig. Pratade med Essa nu för att kolla hur det går med tentan. Ingen chock där att hon ännu inte börjat. Kommer väl hitta på en ny B ursäkt för att skjuta på denna med säkert. Själv har jag varit riktigt duktig idag, diskat och plockat och pluggat. Nästan klar med hela tentan nu bara lite lite kvar så ska ta det imorgon tror jag eller senare, efter maten. Måste städa mer också typ dammsuga och så men inte hunnit än. Men det går framåt! Fan nu ringde äggklockan dags att öppna spisen. Får vara beredd med handduken så jag kan vifta vid brand larmet. Skit larm....bra om det brinner men inte när man lagar mat!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback