Okej antar utmaningen..inget bättre för mig

Joel hade en lista i sin blogg där han utmanar folk (efter att själv blivit det) att skriva en lista lika lång som man är gammal med saker som folk inte vet om en. Så tar en paus i pluggandet för att flumma lite.

1. Jag har aldrig blivit opererad eller brutit något.
2. Jag har slagit ut en tand när jag var full och ramlade.
3. Jag har trillat ev en vit stengris på fylan.
4. Jag har en svaghet för musiker.
5. Jag önskar ofta att jag vore någon annan stans.
6. Jag är livrädd för att dö.
7. Jag har fortfarande ångest till och från för ett lypsyl min mor gav mig som jag tappade när jag var 6.
8. Jag är extremt egenkär.
9. Jag har förlorat så många människor att jag har relations problem.
10. Jag har varit beroende av vitt pulver.
11. Jag vill gärna tro på magi.
12. Jag gillar killar i smink.
13. Jag överlever inte utan min mobil.
14. Jag pratar med min mor i telefon varje dag.
15. Jag har haft sex i en pool på ett hotell.
16. Jag har anmält en vän för mordhot.
17. Jag har slagit någon i syfte att skada denne.
18. Jag har bränt en vän med cigg när jag var arg.
19. Jag har vissa temperaments problem.
20. Jag ringer folk mitt i natten för att prata strunt.
21. Jag är rädd för känslor.
22. Jag har glömt hur man gråter.

Hmm.....blev en mer eller mindre tragisk lista. Linda? Gör en lista vet jag.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback