Okej, en ny lista!!

Xlinda hade en lista i sin blogg och utamanade de som ville, så why not?

4 saker jag ser fram emot:
Hämta min kisse Spike
Sommar
Lillebror kommer på besök i helgen
Vara klar med utbildningen

4 saker som irriterar dig:
Folk som tjatar och ältar
Människor som ser världen i svart och vitt
Störiga grannar
När pojken är ynklig

4 saker jag säger ofta:
Super nice (jäkla tv reklam)
Nej, vill inte
Jo men...
Vill ha..

4 saker jag gör varje dag:
Borstar tänderna.
Kollar mailen
Äter mat (eller nått)
tittar på tv

4 saker jag har på mig dagligen:
Underkläder
Mysbyxor (av någon anledning byter jag om när jag är hemma)
Smycken i någon form
Någon form av hårband/hårnål/klämma

4 saker jag rör varje dag:
Datorn
Tvdosa
Glas (dricker konstant vatten)
Mobilen

4 personer jag vill träffa oftare:
Mamma
Linn
Sandra
Johnny

4 band/artister jag har sett live:
The Ark
Backstree boys (var typ 12)
Destinys child
Björn Rosenström (2 ggr)


Så klart! Någon annan?
/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback