Okej okej

Så hur ligger det till nu. Såg pojken i skolan idag, vi sa hej men det var väll det enda. Senare på kvällen var det styrelsemöte och vi pratade knappt, inte mer än om det vi behövde. Väntade int epå han efteråt heller utan gick till bunkern en sväng. Visste att Essa skulle jobba och att Rickard var där. Var trevligt att bara skratta och umgås lite. Sen nu när jag kom hem, han har för övrigt säkert suttit och väntat på det på msn, men då skulle det pratas. Vi har tydligen tagit paus seriöst nu i alla fall. Tror tyvärr inte att det kommer bli bättre sen för har insett att detta nog inte är vad jag vill just nu. Han har väl äntligen insett han med att det inte funkar riktigt. Känns bara som att han lägger allt på mig. Visst en hel del är mitt fel men inte enbart. Sen har väl i alla fall jag insett att vi nog inte passar ihop. Han vill inte ge upp men ett förhållande där vi knappt kan prata med varandra längre känns rätt meningslöst. Får väl se hur det blir från detta men jag tror tyvärr inte att det är någon ide. Ska hem till mina föräldrar imorgon och ska bli skönt att bara få komma bort ett tag....vi kan säkert vara vänner sen men just nu behöver vi bort från varandra.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback