Skamliga förslag

Fick ett skamligt förslag av en gammal bekant häromdagen. Han kom med sådna förslag en annan gång med och till en början skämta jag bort det för han hade ju faktiskt tjej! Hur den historien sluta kan du kanske räkna ut. Det lustiga är att nu när han kommer med sådana förslag igen så får jag samma pirriga nervösa känsla som då. Varför? Är ingen andra hands tjej och tänker inte bli det heller. Johnny behandlade mig så, jag dog när inte tjejen var i närhenten. Har faktiskt blivit blåst på det viset förut. Skillnade nu är att denna killen och jag har inge känslor på det viset för varandra. Jag har väl haft det någon gång men det var många år sedan. Grejen är att han har ögon som gör mig sjukt nervös, sådana där som ser rakt igenom en. Kan knappt titta på kort på han utan att se den där blicken. Hans ögon är speciella så att säga :-) vet inte varför jag funderar på detta igentligen men hans förslag väckte en gammal känsla. Kommer inte ske igen för mycket har förändrats sen då, har gått ca 3 år eller nått sen dess och vi är inte samma personer längre som vi var. Vi känner knappt varandra nu ju, men ändå så blir jag nervös av att tänka på han. Dumma dig, inte säga sådana saker!

Puss & Kram /J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback