Vad håller vi på med?

Börjat fundera på det på allvar nu. Bad han komma hit idag, tänkte vi kunde prata. Eller nej jag ville igår att han skulle komma idag, ångrade mig idag men kunde inte säga nej så tänkte vi kunde prata. Vi sa kanske två meningar till varandra var....han vet lika väl som jag att det inte funkar just nu men paus ville han inte höra talas om. Hur hade han tänkte sig att vi skulle göra då? Jag vet allvarligt talat inte. Vill ha han ibland och ibland inte. Vet inte om jag är kär eller om jag bara inte är beredd på att vara helt utan honom. Förhållande är inget jag behöver ha, trivs som singel och har inget behov av mer. Vet att jag inte klarar av att vara så här seriös just nu i alla fall, men hur ska jag få honom att fatta det utan att ta det på fel sätt? Tja, jag vill inte ha dig som pojkvän, bara ibland?

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback