Barn...

Wow...alla skaffar barn just nu. Känns så i alla fall, började med en kusin som är lika gammal som mig. Hon fick barn för lite mer än 1 år sedan nu. Sen kom min vän Jenny i början av förra året. Nu i December fick två av mina killkompisar barn. Även en förredetta vän har fått barn. Det värsta är att alla är lika gammla som mig eller yngre. Alla utom Christian och hans tjej fast de är ändå runt 24-25 så inte gammla direkt. Jag förstår inte denna plöstliga barn hysterin...flera av mina bekanta har inte planerat detta utan det bara blev men två av dem hade väl planerat lite i alla fall. Tänkt tanken liksom.....Borde jag också skaffa barn??? Nej verkligen inte, har ingen biologisk klocka som tickar nu inte...absolut inte. Visst barn är söta m.m. men det tar inte stopp där. Att skaffa barn är för resten av livet och jag tror inte alla tänker på det. Själv ska jag skaffa katt. Det är de enda bebisarna jag vill ha de närmsta 5 åren! Min vän Sandra kläckte också ur sig att hon skulle vilja ha barn. Jag taladeom för henna att hon kunde glömma det direkt, jag har inte ens träffat killen hennes än men gillar honom inte hittils så nej. Måste ringa Linn hon förstår sådant här, hennes systrar skaffade barn runt 21 allihop men hon är i alla fall förståndig och har inte det behovet. Hon och jag äe väldigt lika så behöver ringa och diskutera men henne.....förståndig tjej det. Hon skaffade nyligen kille, varit singel i typ 7 år tror jag. Hon har haft korta men det har inte blivit något så kul för henne att ha träffat någon. Jag har inte träffat han heller men litar på hennes omdömme i alla fall. Gud...bebisar....vad tänkte ni på???

/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjohooo! Vad roligt att se dig här! Allt bra hoppas jag, även om du är´lite trött på mannen just nu? Kraaam


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback