Fixa...fixa

Börjar känna mig stressad. Vet inte om jag har sagt det tidigare men jag är med och ordnar vårens nollnig för lärarstudenterna i Karlstad. Det är massor att planera och även om vi börjar bli ganska klara känner jag mig ändå lite stressad då det bara är ca 2 veckor kvar. Det som gör det så svårt att planera är veliga människor. Hur ska man kunna fatta beslut när de som ska vara med och fatta besluten håller på med annat. Tog oss dryga 20 minuter att planera nytt möta då folk hade träningar och "korp" matcher som inte gick att missa. Snälla nån, ska man vara med och planera något sådant här så måste man kanske offra en träning då och då. Skulle ha möte imorgon med it utskottet som jag är med i men orförande glömde vilken dag det var så han ringde alla (utom mig, för det var här vi skulle vara) och helt plötsligt stod de utanför dörren. Jag var typ nyvaken, har inte städat, eller duschat än så bara jaha ja.....trevligt. Men det fick bli som det blev. Där kan man i alla fall fatta beslut, två av medlemmarna säger aldrig nått så bara att besluta, ordförande tycker oftast som jag så det är inte så svårtdär heller. I alla fall, fick inte min efterlängtade one tree hill box...slut hos leverantören så kanske ska försöka kompletera någon av de andra seriernaså länge. Det fanns ju flera på rea!


/J 


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback