Gammla vänner

Hade tänkt besöka lite gammla vänner nu under jul när man ändå är "hemma" men har inte blivit så mycket av det. En vän hade tydligen blivit pappa, wow, visste inte att han skulle ha barn ens. Lät inte som han visste det riktigt heller från början för i sommras så sa han inget om det. Min andra vän som även är en av min bästa har jag inte fått tag på. Har messat henne men honhar inte svarat. Får ta och ringa. Däremot fick jag tag på Sandra så skall åka till henne imorgon. Hon har skaffat ny kille, han skall tydligen vara jätte snäll men det ringer lite varningsklockor hos mig. Saker som att hon inte får pussa sina tjejkompisar för då är man otrogen....låter inte bra i mina öron men hon är lycklig så svårt. Sist hon var lycklig så gick det inte så bra, jag var orolig då för den killen var föredetta narkoman och det sket sig. Vilket jag var glad över för tror hon skulle kunnat råka illa ut. Vill inte lägga mig i för mycket men det är min bästa vän och jag är orolig, sjuklig svartsjuka är aldrig bra.  Ska i alla fall träffa henne imorgon så får se då. Annars är det dags att åka hemmåt snart, grammatik tenta på måndag och har äntligen lyckats börja med pluggandet. Kommer vara sjukt nervös sen för vill inte göra om detta! Får skärpa mig med plugget.....dags att sova snart....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback