Oj oj....

Okej det var inte min bästa kväll ute. Förstår inte varför jag ska bli så arg för. Vi var på den lokala student puben igår och allt var trevligt, tills vi skulle gå hem. Det var jag och min pojke som skulle gå hem var trötta och när vi gick så kom en kille jag pratat med tidigare under kvällen fram till oss och började tjafsa. Han var super otrevlig och började knuffas och jag ballade ur totalt. Blev helt galen på han och började slås. Vet inte riktigt vad som hände där en sväng för var så arg men min pojke hämtade våra vänner och de drog bort mig därifrån. De hjälpte mig men råkade få lite smäll de också för det tyvärr...förlåt...skäms lite idag faktiskt.....varför skulle jag bli så arg för???
/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback