Sjuk, sjuk, sjuk...

Gud vad jag är less på att vara sjuk nu. Hostra hela nätterna så inte konstigt att man är helt slut resten av dagen. Var hos doktorn idag men är ju bara ett segt virus som inte vill ge sig. De sa att om det inte blir bättre på länge, skulle ta lång tid, så måste jag tillbaka igen. De vill inte ge mig hostmedicin nu för det är ju morfin i den så den är inte så bra. Däremot fick jag lämna blodprov när jag ändå var där för det ville en annan doktor ha. Jippi tack för den...livrädd för sprutor och känner mig ynklig nu...skulle vilja sova en stund men ska ha överlämning idag. har ju blivit ny kassör i Läsk, studentföreningen i Karlstad för lärarstudenter. Men hade bra gärna lagt mig och sovit, missade förra veckan för jag hade sjukt mycket feber men måste nu. Nollningen är ju i full gång med och jag är ansvarig för imorgon. Måste ta tag i det med...har gjort lite mer än halva hemtentan i alla fall...går framåt....nej powernapp i nån timme?

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback