Störande

Asså att ha pojke kan ju ha sina fördelar och vara riktigt trevligt men just nu är jag bara trött på han. Har tenta på måndag vilket han vet så han vet att jag sitter hemma och pluggar hela tiden. Ändå så ringer han och messar hela jävla tiden. Hallå lite självständig tack. Han kan väl klara sig utan att prata med mig minst tre gånger om dag eller vad? Lätt att plugga när han ringe hela tdien. Tycker inte det är gulligt på minsta sätt utan bara störande som fan. Hur bra är det liksom? Vill inte prata med min egen pojkvän...fick säga till han förut att sluta ringa hela tiden men då blev han naturligtvis sur. Inget jag bryr mig om just nu för han kommer tyvärr inte i första hand här, har inte tid att fjäska för hans ego. Får väl klara sig själv lite också är inte så svårt. Han har fått erbjudande om att åka till Indinen i 3 månader genom skolan men han vet inte hur han ska göra, ska se till så han åker så det kanske blir lite lugnt här ett tag. Värsta gnällkärringen har han blivit ju!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback