Tv serier!

Något jag älskar är film och tv serier. Samlar på film och har väl runt 300 st någonting. Har även en lite samling DVD boxar, tv serier. Har Buffy the vampire slayer alla 7 säsonger, har Angel säsong 1 och 2 av 5. Har första Desperate housewives och första One tree hill (beställde andra men den tog slut så får köpa den en annan gång). Har även O.C säsong 1 och 2 och Förhäxad säsong 1-6, säsong 7 finns ute men har inte den ännu och säsong 8 gick nyligen på tv så den finns inte än. Har även börjat samla på Gilmore Girls men där har jag bara säson 1 och 2 än så länge. Just nu säljes en mycket cool Sex and the city box, alla säsongerna finns samlade i en beautybox, super cool men har inte råd med sånt just nu. Ska ju köpa kisse för 3000 så kommer gå pengar där. Är mycket besviken över att One tree hill 2 skulle ta slut hos leverantören just nu när jag hade beställt den. Vill ha! Får köpa nåogn till en av mina andra serier så länge istället. Nu är det snart ANgel på tv6 så ska kolla det!

/J

P.S. Har börjat en bra serie på tv6 på fredga kvällar vid 23.00 som heter Hex, kan nog bli en ny samilng sen D.S.

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback