Vill sova...

Är hur seg som helst...Ida har nyss varit här så vi har planerat inför nollningen. Känns bra tror det kan bli lyckat. Väntar på att min pojke ska komma hem från dömningen, saknar honom lite just nu. Ringde min mor förut för att berätta om igår, hon sa att hon inte visste om hon skulle skratta eller inte. Sa att jag är fö lik pappa, det är finnen i mig som hon brukar säga. Fick prata med pappa också, han sa "ja det är rätt, jag skulle också ha slagit honom, eller nej nej jag har gått kurs nu jag skulle ha "pratat" med honom" just det pappa. När de var här på besök innan jul så skulle vi in till stan och handla lite. När vi parkerat bilen så kommer det en gubbe i kombi och ska tränga sig in i den pytte lucka som är bakom vilket slutar med att han kör på våran bil. Pappa blev dyng arg och sparkade på gubbens bil och ryckte upp hans dörr för att skälla på han. Hade han haft slipps hade pappa dragit i den (har hänt förr). Gubben skulle se ha pappas uppgifter för att han "förstört" hans bil dörr, ja visst sa pappa men ge mig dina då för det var ju du som körde in i mig. Då drog gubben. Så ja pappa du hade säkert pratat med han :-) ska kolla på StarWars på tv nu, är den sista av dem, den bästa med de söta björnarna.

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback