Vilse i örebro

Wow kommer vara så vilse sen! Ska träffa två vänner i Örebro idag och hittar absolut inte där. Fått två halv kassa vägbeskrivningar så får se hur detta ska gå till. Kommer vara så lost. Bägge frågade om jag vet vart eurostop ligger, njae kanske när jag kommer dit.....typ....shit hur ska detta gå?? Jessica kommer vara helt vilse i Örebro, kommer få ringa efter hjälp. Men ska bli trevligt att träffa gammla vänner, kommer dricka massa onödigt kaffe :) ska bli kul att se Jennie, har inte träffat henne sen hon var på bb med bebisen. Han är väl snart ett år, Sebastian heter han ett littet rödhårigt yrväder. Sandra träffade jag i alla fall i September, tror hon är glad att jag kommer i alla fall. Vi har inte pratat på länge för har liksom inte haft tid när båda pluggar och så, men men bara jag kommer fram i Örebro så ska det nog gå bra!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback