Antagningen nu då

Ja nu har jag äntligen lyckats lösa allt strulande. Har pratat med en Jennifer som jag fick mail till av Robin. Hon har nu ordnat allt så att vi är antagna och det ska inte vara några problem. Uppsatserna ska vara klara i mitten av augusti som lovat. Bara de på antagningen som inte fattat det plus att vi är antagna till ett programm så ska inte strula så som det gjort. Att jag hade en tenta kvar var inte heller några problem så är skönt att det ordnta sig nu. Bara skriva klart uppsatsen och lämna in den och den andra så är jag färdig. Sen får vi hålla tummarna och hoppas på att de går igenom också så jag slipper ha det släpande. Men super glad nu över att jag kommit in nu iaf och att det löste sig!

För övrigt är jag och lillebror ensama hemma nu. Mamma och pappa har åkt till riga med moster och hennes man. Fast de kommer hem på torsdag igen så inga problem. Lillebror har teoriprov imorgon så hoppas han klarar det. Får se till att han pluggar sen, nu sover han. Fick gå upp tidigt idag och ta hand om hunden. Eller ja, tidigt, innan tolv! Nej ska man ta och skriva lite till nu på uppsatsen tro. Känner mig lite duktig nu!

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Lycka till med uppsatsen! Det brukar vara kul att skriva bara man har flyt. Ibland kunde jag sitta och stirra på skärmen i timmar och ibland bara rann sidorna ned av sig själva.


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback