Dagen idag då..

Hade funderingar på att ta en promme in till stan med Essa idag men vädret är alldeles för knepigt. Ser ut som att det kan börja regna när som helst. Så det får bli buss. Ska åka in vid två ungefär för hon behövde vila lite, inte sovit ordentligt med nattbesök! :p he he...Babys mor och far ringde och väckte oss imorse, enbart föräldrar kan ringa så hystreiskt.Galet! I alla fall så undrade de om vi ville följa med på semester i typ September till Italien, enlång weekend. De bjuder. Vad säger man då? Inte säger man nej direkt! Fast jag behövde inte bestämma mig än i alla fall vilket är rätt skönt för tänk om det skulle gå åt skogen med hela förhållandet! Inte för att jag tror det faktiskt, har bra förhoppningar för detta och allt känns väldigt bra än så länge så tror nog att de kommer hålla. Min moster sa att om jag inte hade gjort slut efter resan till skogen så kommer det hålla. He he ja vi får väl se, hoppas i alla fall på det. Vet inte varför jag jämt funderar på sådana saker egentligen. Egentligen ska man bara flyta med och inte tänka. När man börjar tänka och fundera för mycket, analysera saker det är då det går illa. I alla fall enligt min erfarenhet. Har ibland analyserat och funderat över om jag suttit i förhållanden i brist på annat, har det varit kärlek eller väntan på något bättre? Kan gladeligen säga att jag inte har sådana funderingar nu. Nej ska ta meíg en smörgås innan vi ska in till stan.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback