Har börjat jobba..

Ja började jobba igår. Första dagen så var det jag som skulle stägna och vissa hade glömt låsa och så vidare på andra avdelningar så när jag skulle gå gick larmet. Tog ca 5 försök och 3 telefon samtal innan jag lyckades med allt. Jippi! ÅKte hem och tvär däckade i sängen vid halv sju. Vaknade vid halv tio igen och det tog en stund att somna om igen vilket var jobbigt eftersom att jag skulle upp kvart i fem i morse för att hinna göra mig i ordning och äta frukost innan jag skulle öppna på jobbet kvart över 6. Var barn där redan när jag kom vid ca 5 över 6 kan jag säga! Efter jobbet åkte jag till moster och hjälpte henne och mamma att måla deras hus som de håller på med. Har nu ont i fötter samt ena axel och är rätt trött! Men ska äta mat strax och borde plugga men vet inte om hjärnan har någon ork till det. Finns risk för att det inte blir så mycket vettigt då. Nu mat!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback