Inte blivit mycket skrivande på ett tag

Men det har faktiskt inte hänt så himla mycket. Jobbar för fullt och det är liksom inget där att skriva om, barnen är söta små monster och personalen måste man stå ut med vare sig man vill eller ej. Har bara två veckor kvar att jobba nu och sen är det åter hem till K-stad och skolan. Har grym ångest för att jag ännu inte gjort klart uppsatsen jag hållit på med i någon månad nu. Måste göra klart den så jag kan lämna in den och sen få veta om det går eller om det måste ändras saker. Räknar med att få ändra för har ingen lust eller motivation alls till att skriva den men gör det helt enkelt för att jag måste. Har skrivit 4 sidor som jag inte är nöjd med men det får vara så helt enkelt. Finns ingen tid och ork till att skriva en helt ny uppsats.

Har i helgen varit hemma i K-stad. Fast har varit hemma hos Baby hela helgen. Har fått en nyckel nu :-) han har jobbat natt så jag har haft kvällarna själv framför tv:n. I fredags tog jag ett bad med ett glas vin och tidningar och i lärdags så mös jag i soffan framför Walk the line som var väldigt bra. Baby och jag var också på prommenad i mariebergsskogen en sväng i lördags. Var sorgligt att se hur de har förstört och tagit bort allt som fanns när jag var liten. Hela tivoli området var borta och där fanns nu någon typ park bara. Alla djur de hade så som lamor, apor m.m. fanns inte heller kvar utan nu var det kor och grisar. För det ser man ju inte överallt annars med! Synd var det men vi hade trevligt ändå.

Nu är man då hemma i Dfs igen och ska jobba mina resterande 2 veckor. Baby åker till turkiet på fredag så får inte se han på två veckor nu igen. Sådant som händer men det är jobbigt. Han skulle köpa present till mig sa han. Är ju snällt men hade helldre velat träffa honom. Men det får jag ju sen i alla fall. Nu måste det bli lite ordning på mig så ska sätta mig och läsa den fakta jag hittade på näten nu till arbetet eller så skriver jag helt enklet klart om tidsperido nr.2 så jag kommer vidare med det jag verkligen ska skriva om......pust..stön...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback