Sömnproblem eller vad??

Baby och jag var inne på stan en sväng igår och käkade mat och tog oss en öl. Bara prata och göra något är alltid trevligt. Åkte sen hem och kollade på CSI reprisen som går runt 11-12 varje kväll/natt, har lyckats få honom att titta på det faktiskt. Bra grejer! Sen när vi väl skulle sova efter lite mys så var klockan runt 2. Baby har inte direkt problem att somna för det går på 2 sekunder men själv så har man lite mera trubbel. I natt gick det inte, när jag var på väg att somna drog han igång sitt hysteriska snarkande så vid 4 tiden gav jag upp och gick till soffan där jag oftast sover när han är jobbig. Men inatt gick det inte att somna alls, klockan är nu 19:19 fredag kväll och jag vaknade igår vid halv elva och har alltså inte sovit sen dess. Tror ni kag är seg i huvudet nu eller. Var på väg att somna förut när det ringde på dörren, fattade inget allas först men Baby skulle ju titta förbi en stund. SÅ sov inte förut heller. Tror ni jag kommer däcka ikväll eller!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback