Typikst att man ska bli sjuk nu.....

Ja vad fan, här har man gått och varit små förklyd i snart två månader utan att det har velat bryta ut ordentligt. Men nu har man jobbat en vecka på dagis med snoriga barn och tror ni inte att förkyldningen nu börjar bli värre.Har faktiskt inte tid att vara sjuk nu för måste jobba i tre veckor till plus att jag måste plugga...började ju på uppsatsen men sen tog det stopp och nu så har jag ångrat mig lite och vill göra om den trots att jag redan skrivit ca 4 sidor. Men är inte nöjd just nu så får nog  bli en ändring i alla fall....eller så kanske jag kan korta ner det ännu mera och fortsätta ändå..får kolla på det. Just nu så är febern på väg och känner inte för att sitta framför en dator hela dagen. Saknar Baby och har hemlängtan...usch vad jobbigt det kan vara och att man ska bli så ynklig när man är sjuk...

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Svar på din fråga: Kan du ge mig hela meningen? Själva uttrycket none of them är korrekt, men hur ser det ut efter det?

Postat av: evans

Jag har svarat på din fråga i min blogg. Var tvungen att ha meningen framför mig när jag skrev. Lycka till med uppsatsskrivandet!

2007-07-14 @ 19:21:01
URL: http://evans.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback