Usch vad trött man kan vara då..

Ja helt slut är jag nu. Öppnade på jobbet idag kvart över 6. Var helt galet för när jag kom dit så hade någon varit rolig och låst grinden med ett cykel lås i helgen så det gick inte att få upp den. Som tur var kunde jag gå runt till andra sidan och gå in där men sen behövde jag få tag på någon som kunde komma och klippa låset. Hittade efter en stund ett numer till vaktmästaren som tydligen hade semester. Bovärden fick jag inte tag i och kommunen öpnnade inte förrän halv åtta. Klockan var då halv sju och det var barn på väg!! Hittade någon tång som inte funkade utan till sist fick jag ställa mig och såga av låset!! Bra start på dagen....

Hade planerat plugg hela dagen men har enbart lyckats få ihop några rader för är helt slut i huvudet. Behöver nog sova en stund och kanske försöka skriva mera sen för det härgår inte alls just nu...blir inget vettigt om jag ska sitta här och stirra på skärmen med ett tomt huvud! Nope vila en stund och försöka sen igen..

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback