Yes!!!

Är lite stolt över mig själv nu faktiskt. Har skrivit klart de båda tidsperioderna på mitt arbete nu och har till och med börjat skriva ett stycke om teatern som jag ska fokusera på nu. Går framåt äntligen! Målet är att skriva klart om teatern i veckan så jag är färdig snart. Känns bra att det går framåt nu. Däremot så har inte varken jag eller Essa fått något antagninsbesked till nästa termin men andra lärarstudenter har fått det och man skulle ha svarat senast i fredags så fattar inget alls. Har mailat studievägledarna och ska vänta å se om de svarat imorgon. Vet inte om jag ska vänta imorgon eller ringa imorgon direkt med och kolla vad som händer. Helt galet detta ju, vi skulle inte söka något för det skulle skötas automatiskt så har inte gjort något alls men har heller inte fått något hem i brevlådan. Himla struland som man inte orkar med nu! Ska ju jobba imorgon med, stänger vilket jag inte vill alls. Har naturligtvis ett barn till efter 6 så blir en hel dag. Ska ta ut min rast imorgon då i alla fall. Har flera barn än vanligt imorgon med. Kanske ska ta en prommenad på rasten. Annars så saknra jag Baby massor, jobbigt att inte kunna prata med honom när jag vill. Förut så kunde vi inte träfas men pratade i alla fall med han flera gånger om dagen nu när han är i Turkiet så kan jag inte göra det ens och har et behov av att prata med honom som är större än vad jag trott. Usch jobbigt. Ville ha Harry Potter boken med men den var tvärslut på bokhandel här så får vänta en vecka tills jag kan åka hem till K-stad å köpa den där då. Eller så kanske jag kan låna bilen någon dag i veckan och åka till Kristinehamn å kolla om de har den på ICA maxi där...är bjuden på fest i helgen med. SLyna fyller 25, känns lite halv lustigt sådär för vi är ju inte vänner egentligen sådär men ändå liksom. Ja ja, var ju trevligt att man blev bjuden i alla fall. Baby fick följa med han med men han är inte hemma då så tar med Essa. Sen så blir det fest helgen efter hos moster med så fullt upp på en gång nu och sen börjar väl skolan snart om det nu ordnar sig med allt strulande! Grrr....ja ja nu blir det Beck på tv då det inte finns annat att se på!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback