Denna olidliga värmen!

Ja de är helt galet faktiskt, om jag ändå hade lite luft här hemma så vore de ju helt ok men ikce då.Blir lite bättre när fläkten är på för det drar lite, om dock ytterst lite så blir det iaf lite luft här. Hade tänkt träna idag med men har inte blivit av än för alldeles för varmt nu. Ska träna idag ändå för har gått upp i vikt nu igen och då fick jag lite ångest. Så ska träna i värmen! Sen blir det kall dusch efter det. Har faktiskt varit duktig och fortsatt med uppsatsen idag och har nästan två sidor så finns hopp om att jag får ihop de där 7 sidorna i alla fall. Förhoppningsvis denna vekan men det återstår att se. Fick för övrtigt mitt nya Visa kort idag! Yes jag kan gå til affären och faktiskt handla för nu kommer jag åt pengarna. Sen att det ännu fattas 2000:- kan jag inte göra något åt nu, så fort polis anmälan kommer så blir det in till banken och lämna in alla papper. Sen kanske man får tillbaka sina pengar någon gång. Baby sov här inatt i värmen, jag gav upp efter någon timme och sov på soffan, för varmt i en trång typ 90 säng så trode jag skulle dö i värmen. Spike var nöjd och pussade på Baby flera gånger under natten så han fick inte sova alldeles för mycket men det är rätt åt han :) Spike ville ju bara pussas! Nej nu är de dags att rda igång med plugget igen eller så kanske de är dags för träningen nu och plugg sen...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback