Får åka hem idag!

Ja idag får man åka hem till K-stad igen, ska bli skönt faktiskt. Även om det kan vara helt okej att vara hos mor och far ibland så håller jag mig gärna hemma så mycket som möjligt. Ska ju vara här i 4 veckor till så behöver hem lite nu. Saknar ju Baby också, löjlig man kan vara ibland! :-p

Idag har jag varit med på långpromenad med mor och moster igen, vi gick runt en liten bit i lunedet. Som tur var kom vi fram till bilen när regnet kom. Kommer behöva gå ut och röra på mig mera så ska tvinga med Baby på prommenader nu när jag är hemma. Är de fint väder kommer han vilja bada och jag är inte så förtjust i den iden men men...

Mamma torkade golvet förut, det gillade inte Spike. Han tyckte de var himla äckligt och har gått omkringoch skakat på tassarna! Dumheter det där med att städa! Lustig egentligen för han badar ju ändå en gång i månaden. Har packat väskan nu med. Tagit med en del hem för veckan nu men har ju ganska mycket hemma med så klarar mig. Har med allt nytt däremot för jag gillar verkligne mina nya kläder. Ska nog rensa garberoben hemma igen på det som ligger i kanske högen, det är dags att ta bort det med nu!

/J

p.s. Jepp det var till dig Essa!

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback