Fatta beslut kan vara kul!

Jepp har nu använt min makt som kassör i vår förening. Projekt utskottet frågade om de kunde få pengar till några rosor åt människor som ska hålla i avslutningstalen på avslutningen. Tydligen tyckte inte lärarna som är med och ordnar det hela att de skulle få det vilket projekt inte höll med om och jag står på deras sida i det hela faktiskt så tog beslutet om att de ska få pengar av föreningen och det känns rätt bra för nu får de se att jag faktiskt är snäll och även här tänker jag på föreningens yttre!

Igår så var de en rätt lugn dag, had einget att göra förutom ett möte som jag lyckades med att missa! Bra jobbat, Robin ringde när de typ var slut och frågade om jag kunde komma och skriva på lite papper vilket jag genast gjorde för jag skulle ha varit där ju. Såg när telefon ringde, Robin Bunkern....fuck tänkte jag då! Mötet ja! Bara springa iväg dit. Efter mötet hjälpte jag och Baby en vännina till honom att flytta lite saker. Hon verkade rätt trevlig. Sen åkte vi hem och han ville inte gå in så satt ute i gräset och kollade på barnen som lekte i lekparken. Har hittate en super söt mörk kille på knappt 2 år som charmat mig totalt. Han ler och vinkar åt mig! Sååååå söt! Sen gick vi hem och kollade på film, två Tarantino filmer som var helt ok. Sova fick man inte göra direkt dock, mys och sen hans hysteriska snarkande! Ibland är han värre än andra gånger så höll på att bli knäpp. Sovit ca 4 timmar nu och nu är mor och far på väg hit för en tripp till Bergvik med lite shopping. De får inte träffa Baby idag för mamma har sagt att hon inte vill träffa flera pojkar så hon får träffa han en annan gång.

Borde ta itu med lite plugg idag sen med men Baby är ledig så tänkte mera spendera ett par timmar med honom och plugga imorgon när han jobbar kanske. Annars så blir de väl Bunkern med Essa idag, får se vad jag orkar för blir inget dricka nu iaf. Tanktömmning på lördag får räcka.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback