Felplanerat galet mycket!

Hm...vet inte hur det här gick till riktigt faktiskt. Upptäckte förut att jag räknat lite fel på veckorna. Ska ju på möte på tisdag cilket stämmer och sen trode jag att jag börjar jobba måndag veckan efter. Men så är de ju inte, för jobbar vecka 28-31 och nästa vecka, alltså imorgon, är vecka 26. Så här sitter man i Dfs alldeles för tidigt och vet inte vad jag ska ta mig till nu. Ska be att få låna en bil och åka hem på tisdag eller onsdag igen. Vill vara med Baby om jag inte börjar jobba än ju!

Fast ska väl inte gnälla över mina futtiga problem. Fick nyss veta att min kusin inte mår så vidare bra för tillfället. Hon är 17 och förlovad, de har väl varit tillsammans sen hon var ca 14 eller nått tror jag faktiskt. I alla fall så har hon haft en kille förut som våran andra kusin stal ifrån henne. Den kusinen är lika gammal, alltså 17. Nu fick jag höra att hon igår hade låst in sig med musinen Malins pojkvän på ett rum hela dagen och han vill inte svara när Malin försöker få tag i honom. Kusinen som låste in sig med kille och som stulit en innan är för övrigt också förlovad men det verkar de inte bry sig om. Inte för att jag hade trot att de skulle hålla resten av livet för någon av dem men men bara för att man är gammal och cynisk! Killen hade väl till slut svarat och gått med på att träffa Malin nu men hon får inte komma hem till honom utan han bad henne möta honom vid skolan. FLer än jag som får dåliga vibbar? DUmpning på g på ett jävligt kasst vis känns det som.

Inte pratat med Essa på ett par dagar nu, känns lite ovant faktiskt för vi brukar typ prata varje dag annars. Men jag tror nog att allt är bra med henne ändå, hon har säkert fullt upp med jobbandet nu. Själv börjar man ju inte än då! Klantig ja :)

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Japp, allt bra här. Lite trött efter 55 timamrs arbete i veckan bara. Känner mig mest nöjd med att jag inte haft ihjäl nån av gamlingarna. Skönt att höra att du överlevde norrlandsresan :) Vi hörs i veckan, kram!

2007-06-25 @ 07:49:29

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback