Hm...tänkte jag skulle slippa ju...

Jepp kom ju inte upp imorse och ringde doktorn i tid och när jag väl ringde fanns inga tider kvar. Typiskt...hittade i alla fall mina piller till slut och de hjälpte faktiskt lite så trode jag skulle klara mig utan att gå till doktorn.Inte nog med att jag inte gillar det de är totalt inkompetenta här på vårdcentralen i Degerfors så har ingen större lust, något pucko kommer garanterat vilja sticka mig i fingret vilket är helt onödigt och inte leder tillnågot. Alergisk reaktion!! Behöver starkare tabletter, typ kortison och attarax som jag inte har råd med för har inte ens pengar till att hämta ut min andra medicin just nu som jag måste göra ganska snart...typiskt, typiskt..men klådan som tack och lov släppte en stund har nu börjat komma tillbaka igen och utslagen bara sprider sig....kliar så man blir galen!! Får gå upp och ringa till idioterna på vårdcentralen i alla fall för detta kommer tyvärr inte gå över av sig självt och Baby vill gärna hämta en frisk flickvän på torsdag :-)

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Trist! Hoppas det går över! Tack för boktipsen :-)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback