Inte tid att vara sjuk...

Nej jag har inte det. Behöver plugga idag, har läst boken och skrivit ut saker från internet samt gjort en liten inledning på arbetet men inte mer än så. Planen var att jag skulle bli klar med uppsatsen denna veckan. Baby jobbar från halv 2 till 10 med så har massa ledig tid till plugg. Men då ligger man på soffan med rinnande näsa och alergi reaktion på mygg. Tryckt i mig tabletter och smörjt med salva så får vi hoppas på de bästa.

Baby sa för övrigt något inatt...mitt i sömn yran när jag höll på att somna fick han ur sig de där 3 orden...jag sa inget.Bra va! Inte den reaktionen man vill ha kanske, får skylla på att jag inte var vaken! Har annars faktisktfått sova ganska bra inatt bortsett från att man vaknar klockan 6 men lyckades somna om. Ska sluta tvivla på mig själv och låta känslorna ta över men det är jobbigt. Är alltid lättare att ha kontrollen, kunda stoppa allt om de blir jobbigt. Just nu känns det i alla fall bra och jag har inga tvivel...de är bara jobbigt att sakna någon så mycket jämt.....

Spike blev glad när jag kom hem men nu sover han igen, jag hade behövt tvätta med men blir inte idag inte. Ska försöka plugga snart som sagt.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback