Jävla inkompetenta idioter!!!

Är så jävla tok arg just nu så det är helt galet! Fått tillbaka en sönder hackas uppsats av mina idioter till lärare nu. Hur fan de har fått sina jobb är ett jävla under för de är helt jävla värdelösa. Hälften av deras kommentarer handlar om personliga åsikter hela jävla tiden och det ska väl fan inte ha med saken att göra??? Deras tolkningar av böckerna, men nu kanske jag tolkade detta på mitt sätt så varför i helvete är inte det okej??? Måste man tycka som läraren för att få betyg?? Måste man fjäska och slicka i arslet för att det ska vara okej? Då är fan något fel, nej jag tycker inte att det funkar. Så deras jävla tykna ton hela tiden med, nej detta är inte okej så här kan du inte skriva förstår du väl. Det är ju logiskt att det inte går att skriva så här, lilla vän, klappa på huvudet typ. DÖÖÖÖÖÖÖ kärringjävl och ta den feta psyko gubbe med dig! Något hysteriskt jävla psyko arg just nu så har bara lust att söka upp deras hem och bombardera det med ruttna ägg eller liknande.....dra åt helvete era jävla dumhuvuden!!! Ghaaa, blir galet arg nu. Ska supa mig full idag och så får man ta itu med skiten imorgon när man kan skriva ett någorlunda trevligt mail!

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Vad har du skrivit uppsats om?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback