Kännslig och ynklig...hur gick de till??

Hatar att känna såhär, värsta som finns. Kännslig som fan för minsta lilla just nu tydligen och hoppas inte det fortfarande beror på mina piller. De har ju faktiskt blivit lite bättre. Grejen är den att när man väl släpper in någon igen, tillåter sig att faktiskt känna något. Ja då kommer allt på en gång...saknar honom alltför mycket och det är en känsla jag inte gillar. Sitta hemma patetisk och önska att någon vore här? Nej tack helst inte. Bli besviken när han inte kan komma för att han är sliten efter jobbet..ja tyvärr....fattar grejen absolut men blev ändå lite besviken. Mina sömnproblem gör inte saken bättre direkt heller. Kan inte sova ordentligt längre och vet inte riktgt varför. Men när man vaknar halv sex på morgonen och vid klockan sju ännu inte somnat om så kan man lika gärna gå upp då...ska väl sluta tänka på han och vara vrång idag ända tills han hör av sig först....

För övrigt så ska jag och Essa lämna in våra ena uppsatser idag hade vi tänkt. Den i litteratur ska vara inne senast idag om man vill ha betyg under sommaren så ska lämna in den hade jag tänkt. Tänkte höra med henne om hon vill ta en promenad in till stan med och ta en fika eller nått. Ser ju ut att bli bra väder idag med och jag behöver röra på mig. Mår lite bättre idag än igår i alla fall..även om jag är ynklig och gärna sitter hemma och tycker synd om mig själv just nu så kommer jag inte tillåta det att ske. Ska vara vrång och gå ut och gå istället, förtränga känslor brukar ju funka bra annars...eller ja, de funkar i alla fall ett tag... 

God morgon alla!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback