Måste plugga egentligen...

Jo jag behöver göra det men har liksom tappat lusten lite nu. Mailade i alla fall mina lärare nyss och skrev inget otrevligt eller så utan bara bad dem förklara saker de skrivit som jag inte fattade ordentligt. Vill inte behöva göra en helt ny uppsats så fanns liksom inget val då riktigt.Kunde ha gjort ändringar och lämnat in men det kanske inte hade varit bra nog och då skulle jag får göra om allt vilket jag inte vill så frågade helt enkelt. Kollade lite på den andra uppsatsen jag skriver med och försökte ta bort en del saker. Känns som de blir så mycket annars. Ska skriva om teaterns utveckling typ men för att kunna göra det så anser jag att man måste beskriva tidsperioden med, förklara hur det såg ut då och vad som hände runt omrking för att man ska förstå resten. Har skrivit väldigt kortfattat men måste ändå skriva lite om kungarna och vad de höll på med annars blir det bara en lista med namn och det är fel. Har i alla fall skrivit klar om första perioden och börjat på andra nu. Ska slänga in efter inledningen med en paragraf om metod där jag kan förklara hur jag tänkt det hela. Det kommer garanterat bli sju sidor i alla fall och möjligen mera men om man är två som skriver så skulle det vara runt 14 sidor så är nog inte hela världen om jag får mer än 7 sidor, 14 blir det ju absolut inte i alla fall.

Ska åka bort i helgen med, Baby och jag ska fira midsommar med några bekanta till honom så får leta fram fina kläder och klistra på smöriga leendet. Hatar att träffa massa folk sådär, känner mig ofta fel och vet itne vad jag ska säga så brukar mest sitta tyst. Men jag har inga andra planer och det är hans vänner så får göra det bästa av det hela. Mamma lovade att vara barnvakt å Spike, hon ville hämta honom imorgon redan men det får hon inte. Får hämta han på onsdag eller torsdag. Hon skulle ta med min nya soffa också så får ta hit Baby så hon får träffa honom med så man slipper allt tjat i sommar :-) mamma är alltid nyfiken. Mina stulna pengar har jag ännu inte fått tillbaka, får se hur lång tid det tar innan banken ordnar saker....inte kul att ha dåligt med pengar. Fattas ju liksom 2000:- och de är en del...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback