Nu får det räcka!

Ja har tröttnat på denna halv förkyldningen som inte vill bryta ut och inte ge med sig så har beslutat mig för att vara frisk nu. Får se hur bra det går! Försökte få tag på doktorn idag igen men inget svar så ger nog upp. Ska hem till K-stad i veckan så om det inte har gett sig så ringer jag dem för där får man svar på en gång i alla fall. Annars får Baby ta med medicin från jobbet, bra medd pojkvän som är sjuksyster ibland!

På pluggfronten har det tyvärr inte hänt så mycket just nu. Tappade lusten där ett tag efter mycket elaka kommentarer från universitets lärare men jag har inte gett upp än i alla fall. Min mor har tagit med lite fler böcker från jobbet åt mig så jag har fler källor till arbetet jag håller på med. Ska göra ändringarna i andra arbetet med så jag kan skicka in det igen och hoppas på att det går igenom.

Det jag har gjort istället för att plugga, nu när jag faktiskt har massa tid över till det, har varit läsa. Brukar plöja igenom ett par böcker under sommaren och just nu så är det en Dean Koontz bok som jag håller på med, vakande ögon heter den. VÄldigt bra än så länge. Har även laddat hem lite Gilmore Girls på datorn då mor och far inte har kanal 5 och jag vill inte missa allt bra som händer. Har även varit hundvakt och gått på långprommenader, tänkte få lite bättre kondition och bli lite piggare av motion faktiskt.

Idag är det möte som gäller, fast det börjar klockan 5 ikväll. Ska ta med mig min kalender tänkte jag för den kan man skriva i med. Hoppas jag får schema så jag vet hur jag ska jobba de fyra veckorna jag ska jobba. Står som vikare med men de har inte ringt ännu och jag tänkte åka hem ett tag till. Vill umgås lite mer med Baby när jag kan! Nope ska se om några byxor torkat efter tvättningen igår för pyjamas brallor är nog ingen hökdare till mötet sen!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback