Öh okej??

Mailade ju mina lärare häromdagen med frågor om den hackade uppsatsen, eftersom de i mailet skrev att det är bara att höra av dig om du har frågor! Vad får man som svar, nej jag är inte här innan augusti. Bara nehe?? Ni säger att vi ska maila er med frågor om skiten som för övrigt skall lämnas in igen senast i augusti men ni har fan inte tid att svara på frågor! Hur ska man göra då??? Om lärarna inte ens vill hjälpa en? Jävla skit lärare säger jag bara....

Sitter och väntar på Baby nu som är hemma och äter frukost, vi ska till Bergvik en sväng och shoppa lite. Eller ja han ska shoppat och jag som fortfarande ligger 2000:- back på grund av bedrägeri ska med och titta...har ingen lust att bara sitta hemma idag med så därför jag följer med. På onsdag kommer mamma med och hämtar min lille Spike. Jag kommer ju åka hem till mor och far på söndag eller något men kommer sakna bebisen i de få dagarna han är där och jag i malung eller vart vi nu skulle! Kan nog bli trevligt i alla fall, hoppas på det.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback