På väg att bli sjuk i värmen...

Ja de är ju typiskt men så är det. Håller på att bli sjuk i denna värme och de orkar man ju inte. Svettigt å jävligt redan ju. Gårdagen var det bartömmning på Bunkern vilket faktiskt var trevligt, stannade hela kvällen denna gång och var till och med på efterfest en stund innan vi gick hem och sov. Alla verkade ha trevligt och de flesta tycktes vara på bra humör i alla fall. Idag har det degats i sängen med en grym huvudvärk och lite feber på g samt rinnande näsa. Senare så åkte jag och Baby ner til vattnet och badade lite. Eller han badade jag ville inte nu när jag mår så dåligt. Inte göra sjukdomen värre! Gick precis hem från Baby för att äta lite, bidde en pizza. Ska tillbaka sen och troligen titta på någon film. Baby var för övrigt väldigt kär i natt och talade om hur mycket han tycker om mig :) söt är han allt! Nu ska jag ringa mamma lite och sen göra mig redo att gå igen...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback