Redo!!

Jepp keywords framplockade, uppsats mailad till mig, tofflor framme och tejpade fötter! Endast gjort 2klädbyten med och lyckats bestämma mig för vad jag skulle ha på mig just nu. Nu väntas de på Essa bara så ska vi knalla mot universitetet och lämna in våra litteratur uppsatser och sedan ta en prommenix till stan i det härliga solskenet. Garanterat fel klädd men förhoppningsvis blir de inga fler skavsår av tofflorna i alla fall! Räcker med 4 plåster på fötterna nu. Sen vet jag inte vad som händer idag faktiskt, inga planer förutom att jag borde plugga men troligen inte kommer göra det. BLir väl hem och duscha efter stan säkert för man brukar bli lagom fräsch! Sloglasögonen måste fram med fast får nog gå till stan utan att ha dem på så jag inte får mera snygga ränder! :p he he he....nej nu ska jag slå av datorn, ge Spike mat och göra rent lådan så är man på g sen!

/J 

Kommentarer
Postat av: Joel

Det vet jag inte ännu. :S


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback