Shopping!!

Ja jag har ju då inte fått mina stulna pengar än men min mor har varit på bra humör! De har öppnat en sommar butik i Degerfors där de säljer rea kläder från Jon och Jonna till halva priset! De har typ kläder från vero moda samt vila m.m. så det är rätt dyrt i vanliga fall. Fick en klänning, två tröjor, en skjortblus och en jeans väst. Är riktigt nöjd nu, härmodagen fick jag en annan klänning och ett linne frång Gina med så är på bra humör. Nya kläder är alltid kul och jag kanske till och med kan ta och rensa ut resten i min garderob som legat i kanske högen ganska länge!

Är för övrigt väldite trött och seg, medicinen har den biverkningen att man blir seg. Måste packa sen med för jag ska ju hem imorgon och stanna hela veckan hade jag planerat då jag inte börjar jobba nästa vecka som jag först hade trott utan veckan därpå. Ska bli skönt att få göra något ett tag plus att man får pengar sen i augusti och september. Att man är pank nu det är ju en annan sak.

Plugga har jag ännu inte gjort idag, varit ute på långprommenad med mor och moster och mormor samt hundarna. SKönt att få röra lite på sig och få lite luft. Får tvinga med Baby på promenader nu när jag ska vara hemma i en vecka till. Han behöver röra på sig med! Inte enbart gå omkring på jobbet. Får se om han hittar hem till mig imorgon men det är inte så svårt egentligen och jag har gett han en mycket fin vägbeskrivning! Lovar :-)

Nu mat och sen lite tv inann jag återgår till min bok...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback