Tillbaka till världen igen!

Ja jisses, det första man möts av uppe i Dalarna i yttermalung(!), är några killar som letar efter salongsgeväret så de kan skjuta duvor att äta till lunch dagen därpå!! Det enda de hittade var just då björnbössan för den var tvungen att finnas till hands då det händer att björnar kommer på besök. Baby fick en mycket mördande blick av mig i det läget och jag ångrade genast att jag gått med på dessa galenskaper. Midsommar var väl helkt okej ändå bortsätt från att ett äckel försökte tvinga sig på mig så jag blev galen. Var rätt full och fick smått panik...kan säga som så att jag kommer aldrig mer i hela mitt liv att åka till yttermalung!!!

Nu så har man även åkt hem till mor och far i Degerfors. Ska på möte på tisdag och sen börjar jag jobba vecka 28 till 31. Ska bli rätt skönt att börja jobba nu faktiskt men saknar Baby redan så vet inte hur länge jag ska klara av att hålla mig här innan jag åker hem till K-stad igen. Baby fick träffa mor och far idag faktiskt för de hade med sig soffa till mig då min andra gått sönder. Spikehar varit här sendan i onsdags och han har fått gått ut i koppel!! Tack mamma nu kommer han vara odräglig och vilja ut igen....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback