Väntar å väntar...

Vänta är nog det tråkigaste som finns, sitter nu och väntar på min mor och moster. Som för övrigt skulle komma på eftermiddagen men ångrade sig och är på väg nu. De ska hämta Spike och gissar på att mamma ville hämta han fort, hon ville ju komma i måndags redan men de fick de inte! Min bebis...nu så sa hon att de är så varmt att köra bil sen..AC tänkte jag men men de får väl komma. Övertalade dem att vi ska in till stan och ta en fika först. Snika till mig gratis kaffe och smörgås japp. BOrde börja banta snart men de får bli ett sommar projekt. Motion alltså, sluta äta har jag aldrig varit bra på. Mat är för gott! Har fortfarande dåligt med pengar, funderar på hur lång tid det ska ta för banken innan jag får tillbaka mina 2000:- som blev stulna från kontot. Inte kul att vara pank och leva på Baby. Han får betala hela midsommar för mig, resan dit och hem, mat, alkohol samt åksjukepiller....bra! Jag får fjäska för honom :-) nej mamma ringde halv elva och det tar en timme hit knappt, så skulle hon få tag på farfar först så hunden får barnvakt. Våra djur är så pass bortskämda att de inte klarar sig själva! Små bebisar allihop fast att de är gammla!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback