Värme, galen hysterisk värme!!

Shit vad de är varmt, man ska väl inte klaga egentligen men smälter typ bort här hemma. Inte helt frisk heller så jobbigt med denna värme då. Stoppade huvudet i duschen under iskallt vatten förut. Känndes lite bättre sen i alla fall. Har nu äntligen börjat lite mera seriöst på uppsatsen som jag har kvar, måste göra den färdigt innan jag åker hem om 2 veckor. Kommer inte ha tid eller ork sen när jag jobbar så får fixa det nu. Baby jobbar ju som sagt nu med så inget som kan distrahera en. Förutom tankar på annat än plugg då. Får se till och ta tag i mig själv nu och leta reda på alla papper så jag kan skriva lite till. SKa ju fan vara 7 sidor och nu känns det mycket långt borta...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback