Då var helgen slut

Shit vad jag är seg...festat två dagar i rad nu och det ganska rejält med. Johan har haft skit kul i alla fall så det var ju bra. Har blivit alldeles för mycket alkhol och feströkning så dags att skärpa till sig nu och börja seriöst med träningen igen. I fredags umgicks vi med It och sen var det bunkern, hade faktiskt väldigt trevligt. Köpt ny mobil med så riktigt nöjd nu. Igår, lördag var det inflyttningsfest hos Petra sen ankan i stan och efterfest hos Frippe. Var jäkligt kul faktiskt. Frippe undrade varför inte jag festat mer med dem istället för Essa. Vet inte riktigt vad han menade med det men var jäkligt kul ändå. Har inte skämt ut mig direkt heller och har jag gjort något dumt så är det bara att blåneka till allt. Finns inga bevis!! Hehe...nejdå har varit duktig, inga korkade fyllehångel. Lite korkade fylle sms kanske men who cares!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback