Möte m.m.

Shit denna dagen har varit helt full med saker att göra, heldag i skolan och sen möte efter. Men det räckte inte, min medicin var slut på apoteket här så skulle få ta buss till stan vilket skulle ta mig över en timma sammanlagt. Min underbara granne var snäll och körde mig till stan och tillbaka! Super snällt, räddat min dag. Sen hem och dammsuga, laga mat,äta och diska. Senare måste jag plugga igen. Plus att jag typ är förkyld och har tryckt i mig i alla fall 3 ipren redan. Ska ta lite kaffe nu till mötet för kommer fan inte klara detta annars!

För övrigt kugga jag stenhårt på översättningen så måste göra om den 13 april så hoppas att det ska gå vägen då. Inga mer slarvfel! Blir så trött på mig själv...Har i alla fall klarat allt annat så vore väl själva fan om jag inte ska klara detta med. Var gansla många som inte klarade den så är inte ensam. Måste läsa klart artiklen i didaktik sen med och göra ännu en tråkig läslogg, sen måste jag läsa stolthet och fördom som inte är sådär liten (på eng.) efter det så har jag ny bok att läsa plus att jag ska skriva om en text till en artikeln, skriva en argumenterande uppsatts och ta fram 20 ord på eng. Samt en artikel att återberätta muntligt, och en uppsatts om Shakespeare, YES! Inte konstigt att man är sjuk, pluggat mig sjuk...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback