Så då var det klart med...

Har äntligen fått tillbaka lingvistiken och klarade den så nu kan man släppa det med. Är lite orolig för översättningen men går förhoppningsvis bra. Bara jag klarar mig är jag nöjd!

Varit på intressant föreläsning idag om motivation m.m. så ska sätta mig och skriva lite om den nu. Får även hämta min kisse bebis på torsdag! Äntligen!

För övrigt är det en full vecka, igår skola, läsa didaktik och göra läslogg samt kolla på lägenhet. Idag skola, bovärd kommer för att kolla min fläkt, möte med läsk kassör och revisorn samt plugga lite mera. Imorgon mer plugg och årsmöte med läsk. Torsdag hämta katt och fredga heldag i skolan!! Kommer vara hel död i helgen!

Nepp nu mer plugg....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback