Someone wants me :)

Hi hi alltid lika kul att käna sig wnated. Just nu så är det en kille som jag träffade för några månader sedan. Han vet om att jag är singel nu och har börjat prata med mig väldigt mycket på msn helt plötsligt. Vill att jag ska komma med på fester m.m. Han är söt men jag har inget intresse av att ha någon just nu. Kanske lite flummiga dumheter någon gång ibalnd men just nu räcker det med fylle hålgenl i sådana fall. Lustigt att man får så många erbjudanden helt plötsligt. En vän har erbjudit sig att ha sex med mig om jag vill, starta kk förhållande då. Tack men nej tack. Den andra pojken som typ bad på sina bara knän tycks också vilja ses igen. Sorry pojkar, ni är söta men jag är nöjd med att titta och kanske om någon har tur att det kan bli lite fyllehångel.

Essa och jag skulle för övrigt gått till stan idag, men vi behövde egentligen inte något plus att hon hade bortamatch igen. Så hon var trött. Tror hon är psykistkt utmattad mest. Hela Robin grejen sitter hårdare än vad hon nog inser. Om hon kunde höra sig själv ibalnd. När han skickade fylle mess om efterfest så var det som om han ville ha henne igen, vilket han aldrig velat då men i alla fall. Sen när hans tjej gjort hårförlängning ja då var det att hon var mer och mer like henne själv nu. Gillar dig tjejn men detta börjar bli lite mycket. Stalking gräns snart...dags att släppa och gå vidare, HELT!

Har pluggat ganska seriöst nu med, ska bara skriva om en text till en artikel istället. Har läst den och markerat ska bara sätta mig och göra det. Måste väl bli nu antar jag för sen har man ju inte tid. Kankse ska på musik quiz idag med Essa, får se om hon orkar eller bangar.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback