Ännu en dag....

Jopp sista veckan på praktiken nu, skönt faktiskt. Har varit så grymt segt denna praktiken så vill bara hemm nu. Varit duktig idag med och tagit samtalet jag inte ville ha med min vän som är kär i Objekt nr 2. Hon sa att hon har ju ingen rätt att vara arg men hon är ledsen. Vilket jag kan förstå. Försökte i alla fall förklara att det inte är något illa menat mot henne överhuvudtaget men man kan ju inte rå för sina känslor. Plus att hade de funnits en chans mellan dem två så hade jag ju aldrig träffat honom. För förstöra för en vän skulle jag aldrig göra på det sättet. Hon var också lite orolig för att han skulle säga saker om henne så att jag inte skulle tycka om henne mera. Talade om att jag tror inte det om honom och skulle han säga något hade jag blivit arg på han plus att hon är min vän så tänker inte byta åsikt för något någon annan säger. Hatar rykten och skit snack!

Min andra vän har sjuka galna hemska mardrömmar. Tycker faktiskt synd om henne, inte kunna sova ordentligt för du drömmer om att bli mördad m.m. hela tiden. Jobbigt! Hon har kollat upp lite vad det betyder och så nu i alla fall så hoppas på att det kanske löser sig för henne nu. Om inte annat så sa jag åt henne att kanske be om sömnpiller så hon får sova ut någon natt...man blir ju änna orolig!

Sitter just nu och försöker skriva en uppsatts som skall vara klar på måndag. Skall vara runt 5 sidor och jag har nästan fått ihop en!! Går bra detta! Har i alla fall lyckats göra en av de andra uppsattserna som jag också skulle göra. Så bara en kvar när den jag skriver nu blir färdig. Phu...man blir trött i huvudet. Men får väl se till att försöka få ihop några sidor till, eller i alla fall några rader till...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback